Załóż bloga Zaloguj się



Kim jestem?
alpha1982

Jestem najgorszym wyborem kobiety :)

search
calendar
« Listopad 2017 »
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

Przyciągaj do siebie kobiety jak magnes

2012-05-12 @ 18:58 in PORADY BLOGOWE

Cześć.
Dawno tutaj nie zaglądałem :)
Zastanawiałes sie kiedyś, co powoduje że do jednych facetów kobiety lecą jak pszczoły do miodu a drugich ciągle olewają? Jeżeli myslisz , że to np. pieniądze, to oczywiście masz rację ale.....bardzo małą. Kobiety, które lecą na kasę nie dysponują niczym, poza wyglądem. Wierze, że takie kobiety Cię nie inteesują. Napisałem niedawno artykuł opisujący co jest najważniejsze w byciu magnesem na kobiety. Dzięki temu artykułowi przekonasz się co powinieneś zmienić, lub nad czym popracować, aby kobiety zaczeły się Tobą interesować.

Zapraszam więc na moją stronę :)
Marso

Trackbacki

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.